Shhh

lørdag den 21. august 2010

En rigtig hankat

Se det er en rigtig hankat.

Vi har været på morgenvandring i Givskud Løvepark tidligt i morges, og den absolut største oplevelse for mig var løverne.
Disse billeder er jo ude fra anlægget, hvor vi kørte rundt i bil, men inden parken åbnede var vi på en guidet tur rundt til staldene og der stod vi ca. ½ m fra løverne. De var stille og rolige og ikke helt vågne endnu. Vi var så tæt på, at vi kunne have rørt ved dem, hvis det ellers havde været tilladt.

              

                                                             Løvinderne

Det er jo min helt store drøm en gang at få lov til at røre ved sådan en stor kat. Geparder er mine favoritter, men jeg er også vild med løverne.

Det var i det hele taget en rigtig god tur, flere billeder følger på http://www.agnesthrane.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Hej Kirsten

    Det er en rigtig fin side du har her og så fik jeg lige set alle billederne :-)
    Jeg har selv oprettet en blog idag men er ikke nået så langt endnu men regner da bestemt med jeg vil lægge noget ind så ofte jeg orker.

    Endelig skriv dig på til at følge den hvis du har lyst.

    Ses imorgen i skolen og tak for tippet til at blogge.

    Knus fra Amina

    SvarSlet